lindazvenzon

Onsdag - kalas

Publicerad 2008-09-24 22:45:06 i Allmänt

Satt ut kontroller, plockat in kontroller... Det är mycket orientering just nu.
Kommentarer från några av mina kolleger: "Du ser sjuk ut!" "Vad trött du ser ut!" "Du ser sliten ut!" Tack för det...

Var hemma i Harastorp halv 5, stressade som en dåre för att städa, förbereda mat, göra fint, duka, göra mig själv iordning. 18.00 kom gästerna och firade mammas 50-årsdag (som egentligen är imorgon). Jag var ganska slut sen. Alla överlevde min 3-rätters meny och allt gick bra. Fast Emil var på akuten med sitt ben (och Viktor)...

Bilder från kvällen...

Förätt: Räkkrustad


Huvudrätt: Smörgåstårta

Efterrätt: Fruktsallad med Lindas specialsås


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela