lindazvenzon

Söndag - hemligheten som alla vet om

Publicerad 2008-09-07 21:29:03 i Allmänt

Y lämna bilen på Ö. och sen skjutsa jag honom till tåget till Kastrup.

Jag och mamma körde till IKEA. Handlade till nya köket, jag handla lite till "släkten" och köpte ganska oväntat en säng. Var på IKEA sju timmar. Var sist ut därifrån... Slet själv med alla grejor, var ganska trött efteråt. På väg hem ringde jag in förstärkning, hämtade Malin, och hon hjälpte mig bära in säng och skruva ihop den. Tackar för det! Följde sedan henne hem. Planering av lektioner och packade upp det jag handlat.

Orkar varken tänka, göra någon konsekvensanalys eller fatta några beslut just nu.

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela