lindazvenzon

Tisdag - jag är värd en regnjacka!

Publicerad 2008-09-23 23:09:07 i Allmänt

Jag kommer att bli en väldigt utbildad/berest person denna termin! Dessa är några av mina utbildningar/planer:
-Hälsoinspiratör i Hässleholm 15/10 + tre dagar till
-Idrott/fysisk aktivitet i Malmö 9/10
-Skyddsombud (kommer inte ihåg var och när)
-Bokmässa i Göteborg 26-27/9
-Bodaborg + Marinmuseum i Karlskrona 13/19
-Tyskland/Sachsenhausen med 9:orna vecka 43 (eventuellt)

Har bokat möten, ringt samtal och haft många samtal under dagen. Som tur var körde jag själv idag vilket innebar att jag kunde stanna länge på jobbet, vilken lycka!!! Blev några timmar extra. Hann även med att äta några arraksbollar för mycket. Satte ut kontroller i Lillsjödal till morgondagens orientering.

Körde som en dåre till Kristianstad och hann precis dit när affärerna stängde. 18.07 inhandlades present till mamma, från pappa. Hann inte sista presenten...
Köpte mat på hemvägen och kastade i mig och sen var jag och Mia ute på en lång, skön och trevlig promenad.

Körde till Maxi och handlade mat till imorgon och annat som man behöver när det ska firas födelsedag!

Presenter till mamma
Chili kaffebryggare (Linda, Johan, Emil)
Chili hushållsvåg (Farmor)
Klocka (Pappa)
Osthyvel (Linda)
Kapsylöppnare (Farmor)
"presentkort" på en chili-produkt (Pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela