lindazvenzon

tisdag - en bra dag

Publicerad 2008-09-09 21:33:27 i Allmänt

Idag har varit en bra dag. Inget speciellt har hänt, bara smågrejor som man blir glad av.

Dagen började med att de elever jag var så arg på igår knackade på och bad om ursäkt för hur de betett sig och att det aldrig mer skulle upprepas. Låt se! Sedan fick jag ett kexchoklad av en annan elev :-) Har haft bra lektioner idag.

När jag kom hem så övningskörde Emil med mig, gick bra, snart körkort. Vi var på Maxi och handlade och där intogs kvällsmaten också. Var på Claes Ohlsson och handlade grejor till datorn, alla var så otroligt trevliga och hjälpsamma där.

Fick ett trevligt sms, som jag egentligen inte ville ha. Det är försent helt enkelt.

Försökte skruva ihop en sänglåda jag köpt på IKEA, men jag måste säga att jag blev besviken på min favoritaffär. Sänglådan var för lång för sängen! Hur kan ett sådant misstag begås? Packade ihop allt, den ska lämnas tillbaka. Organiserade min tillvaro lite.

Freitag kom och gav mig en ny telefon! Blev väldigt glad för den, snällt! Är ensam i hela världen om att ha denna telefon....! :-)

Sedan kom X och berättade fina och intressanta resminnen.

Funderar mycket om dåtid, nutid och framtid. Blev lite väl mycket av det igår och idag.


En dag på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela