lindazvenzon

Tisdag - ska tången va till majsen?

Publicerad 2008-09-30 22:09:16 i Allmänt

När jag kom till jobbet hade jag lyckats få halva innehållet i min matlåda utspritt i min väska. Samtidigt blev jag inkallad till rektorn för att få veta dagens vik. Sen hade jag och Martina en halv minut att överlägga om morgonens upplägg med klassen. Blev ingen bra början på morgonen.

Var hos sjukgymnasten som, även han, berättade att jag är överrörlig och därför har ont i ryggen. Han knäckte lite och hade sig. Han försökte få mig att hitta olika sätt att stressa ner/koppla av för att jag inte ska vara så spänd och stressad och därför få huvudvärk. T ex ska jag lyssna på avslappningsband varje dag i 25 minuter, träna stabilitetsövningar osv. In your dreams...

Handlade, sprang i ösregnet och på kvällen kom Mia och Katti och åt tacos. Malin tittade också in. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela