lindazvenzon

Tisdag - skoljoggen

Publicerad 2008-09-16 20:13:17 i Allmänt

Vaknade av ett sms 3.21 i natt. Det är en ganska underlig tid att skicka meddelande på.

Sov lite längre idag, när jag varit vaken någon minut kommer jag på "Shit jag har ingen bil, jag måste åka buss till Vinslöv!". Bussen avgick då 25 minuter senare. Jag åt frukost på toaletten och sprang till bussen och hann precis med den. När jag satt i busskuren i Vinslöv och väntade på att bli hämtad förberedde jag dagen lite hastigt.

Sedan har hela dagen varit relativt stressig. Det var skoljoggen idag och det är ju jag som är ansvarig för det. Har gått samma runda fyra gånger idag (satt upp tipsrunda, gått tipsrunda med två klasser och sedan plockat ner allla frågor igen). Så jag har ju fått en viss dos av motion idag. Alla klasser har gått tipsrunda och sista lektionen var det skolmästerskap för de som ville springa det. Eftersom jag har så excellenta elever så kunde inte några av dom låta bli att avlägsna/riva sönder några frågor...

Fick skjuts till Kristianstad av kollegan efter jobbet, så jag kunde hämta bilen igen. Han är snäll för andra dagen i rad. Vad har hänt?

När jag kom hem somna jag och sov i två timmar...

Tid på kvällens löprunda: 30.07 min

Jobb, åt banan, Idol osv.

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela