lindazvenzon

Torsdag - orientering

Publicerad 2008-09-25 17:22:08 i Allmänt

Orientering i Lillsjödal hela dagen. På förmiddagen hade jag fyra klasser och på eftermiddagen fyra klasser. Det har varit väldigt varierat resultat, men alla var tillbaka innan skolan slutade iallafall! Och allt har gått bra. Själv cirkulerade jag runt i skogen hela dagen och hjälpte förvirrade elever att hitta rätt. Hade med mig smörgåstårta från igår till mig och Marie som vi åt till lunch, lika gott idag! Efter jobbet lurade jag med mig kollegan ut i skogen och plockade in kontroller. Ännu en lång arbetsdag. Skönt att orienteringen är över nu, nu är det bara lite efterarbete kvar. Varit en bra dag trots oerhörd stress.

Y-besök på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela