lindazvenzon

Fredag - mycket

Publicerad 2009-04-18 15:16:46 i Allmänt

Vik på morgonen. Stökiga elever. Utvecklingssamtal med rektorn. Hände mycket kändes det som. Precis när jag skulle köra hem blev en kollega lite ledsen så jag satt där en timme till.

Hem till Harastorp, hann dammsuga huset och sen körde jag direkt igen. Till stan och Johan. Lagade mat, åt och körde sedan till Vä och kollade på fotboll. Wä-Ovesholm. Gick riktigt dåligt. Jag, Johan, Zeke och mamma körde runt i Vä och kollade på hus sen resten av kvällen! Frös så kopiöst efter stått ute i kylan. Zeke fyllde ett år idag så det var en stor dag.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-18 16:51:49

Jag tyckte det gick ganska bra i Vä igår ;)

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-18 16:52:22

Trevlig helg förresten :)

Postat av: z

Publicerad 2009-04-18 20:00:29

Hahaha nej det gick inte bra! Ha en bra helg du med :-) Händer det nåt kul?

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-19 12:15:11

Nu är ju helgen nästan slut igen... Men har inte hänt så mycket.. Stod i garderoben på Christer Sjögren i fredags :). Igår var jag hos Maria och Martin i Viby.. Jag läser ju här vad du gör :) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela