lindazvenzon

Måndag - sol

Publicerad 2009-04-27 20:24:45 i Allmänt

Började med idrotten ute idag - helt underbart! Hade yoga med niorna på gräsmattan i solen till exempel!

Efter lunchen hade jag engelska med min klass. Eftersom jag prioriterade att äta så hann jag inte ringa och kolla upp vad de skulle göra så jag fick improvisera. Vilket innebar att jag fick jobb med mig hem istället :-) I slutet av lektionen så gick vi ut i solen istället - satt och pratade killar med tjejerna bland annat!

Jag och en annan lärare, Cecilia, körde ner till byn för att fixa lite grejor. Jag var och köpte prisor till volleybollturneringen imorgon och sen till apoteket. Men när vi skulle köra därifrån startade inte min bil! Heldöd. Vi satt mest och skrattade åt situationen. Inga telefoner hade vi med oss. En elev gick förbi så vi fick låna hennes telefon och ringa jobbet så att någon därifrån kunde hjälpa oss. Patrik kom och hämtade oss, men hade inga startkablar så bilen fick stå.

Konferens med bland annat massage! Gött. Efter jobbet hittade jag en annan med startkablar så vi körde till min bil men nu startade den perfekt. Mysko bil. Körde direkt till Vinslöv och bokade tid till nästan vecka åt min lilla bil.

Blev tyvärr ingen träning ikväll, tiden går för fort ibland. Så jag åt lite kakor istället! Var hos Malin och hämta/lämna grejor/fixa/prata.

Läste engelska uppsatser, betalde räkningar med mera skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela