lindazvenzon

Tisdag - volleyboll

Publicerad 2009-04-22 18:33:15 i Allmänt

Hann bli klar med elevens val idag, inget roligt att hålla på med det. Tar mycket tid.

Varit ute mycket idag eftersom jag var utslängd från idrottshallen. Spelat brännboll och promenerat. Var inte så uppskattat av tjejerna i högklackat...!

Sista lektionen var det dans- och musikföreställning av elever från estetiska programmet för hela skolan. Några fd elever var med.

Efter jobbet spelade lärarlaget volleyboll - träning inför nästa veckas volleybollturnering. Det gick sådär, men vi hade kul i allafall!

På kvällen kom Johan lite sådär spontant. Promenerade lite till. Och jag var och tränade på kvällen, box. Varit mycket rörelse idag. Under tiden jag tränade var Johan med min bil hos Jonas och de kom fram till att mina däck var väldigt, väldigt utslitna. Så utslitna att jag inte borde köra överhuvudtaget med dem. Var lite halvt knäckt över beskedet...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela