lindazvenzon

Fredag - Liseberg

Publicerad 2009-08-22 19:09:53 i Allmänt

Idag hade jag min första historialektion, i 90 minuter. Och det gick kanonbra! Jag har höga krav på mig från klassen (och mig själv) och de är väldigt pratiga, men de satt tysta hela lektionen och var på hugget och intresserade. Skönt!!!

Efter en idrottslektion och mkt snabb lunch åkte jag, Martina, Christina och tre föräldrar med klassen till Göteborg. Var först inne på Världskulturmuseet och sen på Liseberg. Klassen hade jättekul och skötte sig (man vet aldrig med dem). Vi andra hade också ganska trevligt men det är lite drygt att gå på Liseberg i 8 timmar utan att ha så mkt att göra, eftersom vi inte åkte karuseller och sånt. Jag försökte vinna lite choklad, men vann såklart inte. Alla andra vinner utom jag... Hmm. Vi spelade air-hockey (jag vann), åt, kollade på NRJ-konsert osv.

23.00 gick bussen hem till Sösdala igen. Sov/kolla på film. Var i Krstd vid 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela