lindazvenzon

Lördag - Banken

Publicerad 2009-08-09 21:11:56 i Allmänt

Packade upp och fixade. Johan körde till Åhus och jag tog bussen till Sätaröd där Emil hämtade mig. På samma buss var Mia, trevligt!

Hemma i Harastorp blev det bad i poolen med mamma och Anna, läste lite om Kalla kriget och sov. Körde sedan tillbaka till stan på kvällen. (Fick brev från högskolan - jag fick VG på min historie-kurs!)

Var på Banken på kvällen med Malena, Mia och Katti. Åt och drack och hade riktigt riktigt roligt! Den speciella servitören och den ryska damen gjorde ju att det blev extra roligt.

Kvart i sex på morgonen dök Emil upp och sov här.





En av kvällens gäster som pratade ryska med sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela