lindazvenzon

Onsdag - student

Publicerad 2009-08-26 21:02:12 i Allmänt

Var ute och gick med Johanna på kvällen. Pratade barn, hus och annat. Lyckades få både tuggummi och hundbajs under skorna!!! Får köpa nya på lördag..

Ägnade mkt tid på kvällen åt att sätta mig in i distansstudier-världen. Ska läsa Historia 1 30p nu i höst på distans och det börjar denna veckan. Så nu är jag student på Högskolan Dalarna. Det är mycket olika saker som ska göras och fixas och registreras och laddas ner. Lyssnade på en kursintroduktion i över en timme på en stammande föreläsare. Kommer få panik på detta! Det är iallafall väldigt mycket seminarier, uppsatser, föreläsningar och jag vet inte allt. Hur ska jag hinna med detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela