lindazvenzon

Tisdag - sista dagen på sommarlovet

Publicerad 2009-08-11 21:10:13 i Allmänt

Upp tidigt, tidigt och promenerade. Bara att vänja sig vid tidiga morgnar nu...

Städade lägenheten och fixade lite.

Var på hypnos. På två timmar lyckades han inte med att hypnotisera mig, och det var första gången han inte klarade av det. Fel på mig som inte fixar det - tillåter det inte. Men hur lätt är det att sluta tänka? Jag har tänkt konstant i trettio år, man kan inte bara sluta så! Jag har så mycket inom mig, som ligger så djupt, att jag har låst mig för att inte visa något av detta och för att skydda mig. När jag väl tillåter hypnosen så kan han hjälpa mig. Jag vill, men kan inte! Han sa att jag kunde ju gå till psykolog och sånt men det skulle ta flera år! Tack för det! Dessutom kommer jag att bli sjuk tillslut för att jag aldrig slappnar av, är alltid på helspänn.

När jag kom hem och hade ätit fick jag besök och fick lite intressant information.

Jobbade sedan hela kvällen i stort sett. Vill inte börja jobba imorgon!

Sommaren 2009
Beachsoccer/beachhandboll/beachvolley
Kristianstadsdagarna med tjejfest, partybänksfest med mera
Bröllop
Historiedidaktik 7.5p
Åhus
Österlen
Harastorp
Stranden
Cykelturer
Italien
Blivit sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela