lindazvenzon

Tisdag - skolstart

Publicerad 2009-08-19 07:02:28 i Allmänt

Idag började eleverna. Tyvärr så hade det inte hänt så mkt positivt med min klass som man kanske hade hoppats på. Men men, det var bara att ta nya tag. På morgonen var det en mass info och dela ut papper och schema med mera. På fm hade vi lekstationer som klasserna fick gå runt på. På min station var det stövelkastning. Efter lunchen hade jag egentligen inga lektioner men vi hade strulat till det så jag fick ha lite bild och sen fick jag ha sve/eng och då var det bara att snabbt hitta på lite lekar att fördriva tiden med.

Hem och sov, hade sån huvudvärk. Jobbade, Johan var hemma och åt innan han åkte igen. Försökte springa en runda på kvällen men huvudvärken var så intensiv att jag fick vända och springa hem igen. Tradigt, hatar huvudvärk. Tyvärr finns den där varje dag. Jag och Johan kollade klart på en film istället innan det var sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela