lindazvenzon

Torsdag - staden

Publicerad 2009-08-20 22:02:35 i Allmänt

Sovit för lite inatt så jag ställde in morgonpromenaden och sov en stund till. Direkt efter jobbet körde jag till ABK´s kontor för att hämta nyckel till grovtvättstugan på Näsby, mamma skulle tvätta mattor. Men när jag kom dit så var det fel ställe, jag skulle hämtat nyckeln innan 12 och det var dessutom fel tid bokad. Blev så trött på dem, jag vet precis vad de sagt och inte sagt. Så det blev ingen mattvätt. Istället var jag och mamma på stan och shoppade sådär lite improviserat och det är då man handlar som mest...

Kl 18 kom Johan också och vi var på Martini och åt. När vi var klara där åkte vi hem till Mia och Jonas och kollade på deras hus, eller mamma kollade, för att få lite inspiration till sitt nya hus. Blev sent, så när vi varit där blev det en Maxi-runda för att handla inför morgondagen och sen hem och lägga sig. Jag skulle gjort ganska mycket mer ikväll, ex jobbat och tränat mm men det hanns ej med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela