lindazvenzon

Fredag - julavslutning

Publicerad 2009-12-19 13:59:00 i Allmänt

Sista dagen på denna termin - underbart. På morgonen hade jag fotbolls- och innebandyturnering i idrottshallen för intressede. Gick riktigt bra tycker jag. Övriga elever julpysslade. 

Tittade på när eleverna åt julbord och efter det samlades alla elever i vårt spår i idrottshallen. Alla i vårt arbetslag gick luciatåg för dem i olika utstyrslar och specialskrivna sånger och danser osv. Mycket uppskattat inslag enligt eleverna! 

Betygsutdelning och farväl vid 12 och eleverna slutade. 

Personalen åt sedan julbord och rektor tackade för sig. Blev lite sorgligt eftersom jag gillar henne och tycker det är synd hon slutar. 

Var i Vinslöv och hämtade en liten gåva och sen hem. Hann hem och vila lite innan jag var på Köttessen och hämtade mat. Körde till Hässleholm och hämtade Tobias, Patrik och Micke N. Vidare längs småvägar till Anna ute på landet där det var mysigt glöggpartaj med kollegorna.

Det var en trevlig tillställning med god mat och allt! Blev vatten för mig och kl 23 körde jag hem eftersom Tobbe och Patrik skulle med tåget i Hässleholm. Det tar ju sin lilla tid att köra när det är glashalt på vägarna...

Luciatåg






Lucian Falk


Katarina, Sara och Anna dansar Jumpstyle


Luciatåget avslutades med en Jenka på vägen ut

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela