lindazvenzon

Fredag - juldagen

Publicerad 2009-12-27 18:18:37 i Allmänt

Vi sov riktigt länge och tog det lugnt. Gick upp till huset och åt lunch med de andra och sen spelade vi lite spel och åt mer julgodis. Mysigt.

När vi sedan skulle köra till stan på eftermiddagen blev jag av med mina nycklar. Hade dem i handen när jag gick ut ur huset och lyckades sedan vara av med dem när jag skulle sätta mig i bilen och köra hem. Vi letade igenom tre hus, vägarna - överallt. Johan hade redan kört till stan med Emil och hittade inte heller dem i hans bil. Efter en timmes letande hittade Johan dem längst ner i min väska i hans bil. Så han fick köra tillbaka med dem till mig igen... Trodde jag blivit tokig ett tag där. Jag letade till och med i toalettstolen...

På kvällen var Katti och Malena hos oss. Glögg, julgodis och en massa prat! Nice :-)

Mamma hade köpt fina marsipanfigurer åt oss. Detta är min prinsessa! Typ.


Annas banan


Johans spar-gris (fanns absolut ingen baktanke!)


Dock ingen marsipanfigur


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela