lindazvenzon

Lördag - flyttar

Publicerad 2009-12-13 17:25:16 i Allmänt

Upp kl 7 efter sovit några timmar. Började den riktiga flytten från min lägenhet till vår nya i samma hus. Jonas hjälpte också till. Lite senare kom Johan S och Emil och flyttade nån grej. Jag och mamma städade gamla lägenheten hela dagen. Känns väldigt sorgligt att lämna den, känns tungt.

Wilmer och Mia var också här och kollade in lägenheter.

På kvällen var vi helt slut så det blev pizza och Robinson. Men sen började jag tvätta och packa upp efter det, så det blev ändå sent. Första natten i nya lägenheten. Den är så stor så jag går nästan vilse! Ska bli skönt att få packa upp och komma iordning sen. Nu är det väldigt rörigt om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela