lindazvenzon

Måndag - crap

Publicerad 2009-12-07 22:08:10 i Allmänt

Varje dag när jag går innanför dörren till jobbet gör jag det med en klump imagen och en undran om vad som har hänt nu? Idag fick jag veta att det varit inbrott i helgen i vårt arbetsrum. De hade bara tagit en enda sak, och det var en stor summa pengar från min arbetsplats. Glassplitter över hela arbetsrummet, jag fick inte röra min arbetsplats på hela förmiddagen och det var väldigt kallt där pga saknad fönsterruta. Sådär dag kan jag säga. Kändes inte alls bra. Så dagen gick åt att vara detektiv och fixa och ringa och prata med folk. Blir så less.

På kvällen skrevs det kontrakt, tillslut.

Efter det var Mia, Micke, Malena och Katti här på glöggfika. Det innebar glögg, lussekatt, pepparkaka, julgodis och julmusik. Mycket gemytligt och trevligt!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-12-07 23:45:59

Tack för en trevlig kväll! Är fortfarande mätt!! ;o)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela