lindazvenzon

Måndag - jullov med idoler

Publicerad 2009-12-22 10:23:55 i Allmänt

Vaknade helt genomförkyld och har varit lite halvkass idag...

Kl 9 var jag och Rebecka på ABK och fick information, det gick väldigt snabbt och var lite onödigt kan jag tycka...

Packade upp, flyttade hyllor, kastade, sorterade och fixade hela dagen. Var en runda på stan och köpte julklappar, är färdig nu. Det gick väldigt smidigt detta året måste jag säga.

På kvällen hade typ varje Kristianstadsbo gått till Lilla torg för att lyssna på Idol-Erik och Idol-Calle. Och så även jag och Johan. Det var mycket folk och det var -15 grader...

Gick hem för att värma oss med lite glögg, det blev grannens hemgjorda som såg ut som avloppsvatten och smakade jag vet inte vad. Och till det en torr lussekatt.

Försökte sedan bygga om hyllan vi köpte i söndags, som gick sönder redan när vi bar ut den från säljarens lägenhet. Det var inte många rätt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela