lindazvenzon

Onsdag - halvflytt

Publicerad 2009-12-09 22:05:05 i Allmänt

Fick denna fina present idag, av min "granne" på jobbet. Uppskattas!



På konferensen idag hade Falk förvandlat ett klassrum till värsta julstugan, med julmusik, julpynt och en massa godsaker, mestadels tyska. Mycket gott! Även "den andra" fikan var god :-)

Jag stack tidigare från jobbet, var hos doktorn.

När jag kom hem därifrån så var jag i nya lägenheten och packade upp i köket. (Parkettgolven var slipade och lackade i två rum.) Var sen ute och sprang. När Johan kom hem tömde vi förrådet och flyttade allt till nya, större förrådet.

Fick min hemtenta i historia hemskickad idag, jag fick VG på den! Det var inte illa, så lite energi som jag la på den!

Sovrum



Kök (kunde man inte gissa)


Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-10 06:21:37

Ser ut som en jättemysig lägenhet! Och grattis till VG:t, bra jobbat. Kan man få VG utan att lägga ner så mycket energi är man ännu bättre, tycker jag :-) Och till sist; vad är det där "Jag äter inte godis" för nåt? Det ser ut som en förpackning med skrivpapper..! ;-) Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-12-11 07:22:32

Tack! Det är en tablettask! Och det står (med lite mindre text) JAG ÄTER helst INTE något annat än GODIS! Passar mig väldigt bra...!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela