lindazvenzon

Torsdag - julafton

Publicerad 2009-12-26 22:57:10 i Allmänt

Innan jag körde hem till Harastorp fick jag julklapp av Johan - en fin ring!

Som vanligt åt vi lutfisk till lunch, farmor kom också. Första julen i nya huset! Anna och Johan kom lagom till Kalle Anka som självklart måste ses samtidigt som man vräker i sig så mycket julgodis som möjligt. Men det var nog bara jag som var vaken som vanligt...!

Till farmor och julfirande där med Wramneby-familjen. Julafton innebär mycket mat helt enkelt. Man äter så man mår dåligt.

Fick många fina julklappar av tomten. Det blev även en repris av förra årets framträdande av kusinerna.

När jag kom hem till stugan hade Johan också kommit dit och vi sov där bland alla flugor som vaknat till liv...


Maaaaat


Kusin-Joel med tomterädda Zeke


Emel


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela