lindazvenzon

Fredag - Kingan

Publicerad 2009-02-14 08:27:05 i Allmänt

Det var -15 grader när jag kom till jobbet på morgonen. Det var kallt. Så skönt att det var fredag och nu sportlov!

Kom hem och åt fruktsallad, sen var vi ute och gick en kort runda och en tur på stan. Hem och vila i 9 minuter. Sedan blev det att göra sig iordning väldigt väldigt snabbt. Johan skjutsa mig till tåget och jag åkte till Hässleholm. Min bror var visst med samma tåg upptäckte jag när jag kom fram. Stod i kylan och väntade i över 15 min på att bli hämtad av Malin (från jobbet). Hem till Sara. Drack vin och hade trevligt med mina kollegor, dvs Malin, Sara, Anna, Marie, Micke N och Tobias. Vid 8 åkte vi till King´s Head där vi åt och var resten av kvällen. Åt musslor till förrätt, sedan pasta pappardelle. Mycket gott. Beställdes in mycket dricka under kvällen... Jag missade tåget 00.43 så jag fick fjäska mig in på stället igen och ta nästa tåg hem 01.57. Hemma halv tre. Blev en mycket trevlig och sen kväll - över all förväntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela