lindazvenzon

Lördag - bio

Publicerad 2009-03-01 00:23:03 i Allmänt

Var på spinning på morgonen. Oj så jobbigt det var! Träning på morgonen är inte min grej. Helt slut sen.

När jag varit hemma och duschat var jag på stan och fixade en badsko till. Köpte badskor i torsdags - men jag fick visst bara en med mig hem. Känns som det kan vara bra att ha två.

Var ute och gick i det fina vädret. Sen var Johan och tvätta bilen mm och jag fixa och läste och sov...

Handla och laga mat och hann lyssna på alla bidragen i melodifestivalen innan vi var på bio och såg Män som hatar kvinnor. Sett fram emot filmen och jag blev inte besviken. Men boken är alltid bäst... Åt godis fast jag inte ska och det blir inte så bra. Magen har nog vant sig av med såna onyttigheter plus att man blir så besviken på sig själv att man inte kan stå emot. För så gott är det inte när man väl stoppat i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela