lindazvenzon

Lördag - födelsedagsfirande

Publicerad 2009-02-08 16:37:26 i Allmänt

Sovmorgon är ett minne blott. Halv 8 gick vi upp. Johan fortsatte med renovering och jag var ute och gick. Var på stan och fixa present till pappa. Träning efter det - core/bosu med Malena och Katti. Var helt yr och konstig under passet.

Och sen kom Johan hem igen. Och jag låg i sängen hela eftermiddagen. Ont i kroppen, hade inga krafter alls, kunde inte gå upp. Kunde varken äta eller dricka. Ont i hjärtat och magen...

Efter lite panodil så klarade jag att åka hem till Harastorp och fira pappas födelsedag. Men när vi åt så höll jag på att svimma - mkt otäckt - så det blev soffan resten av kvällen. Trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela