lindazvenzon

Måndag - sportlov

Publicerad 2009-02-16 21:13:09 i Allmänt

Första dagen på sportlovet!

Var uppe 8 - Zeke kom på besök! Var ute och gick direkt och sen frukost.

Var hos astma-doktorn. Hon tror jag lider mer av min astma än jag själv förstår (?) och vill jag ska börja med kortison regelbundet. Nej tack. Säger att det är därför jag har långvariga förkylningar osv.

Mamma var här och åt och sedan åkte jag och Zeke och mamma till Åhus för en strandpromenad. Han var busig och och lydde inte och det var ganska kallt idag.

Var hos Emelie och bokade tid till imorgon och sen var jag så trött så jag somnade.

Var på House of bagel och åt på kvällen och var ute och gick - istället för att träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela