lindazvenzon

Torsdag - Harastorp

Publicerad 2009-02-19 23:24:18 i Allmänt

Vi skulle gått upp tidigt och hade planerat en massa idag - men så blev det ej...

Var ute och gick - kollade innergårdar idag. Intressant!

Jag skulle köra hem till Harastorp, men då startade inte min bil som stått stilla i en vecka. Så då fick Johan komma och rädda mig....  Sedan körde jag hem till Harastorp! Var där hela dagen nästan. Hjälpte mamma att städa, jag fixade en massa grejor, åkte lite skridskor på dammen. Zeke hade en kompis hemma och lekte med idag! Helt toppad!

Lämnade min bil för att servas mm. Åkte med Emil till stan på kvällen.

Den egna hemmagjorda pizzan blev sådär :-)

Jobba och sen var vi ute och gick i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela