lindazvenzon

Torsdag - stjärna på is

Publicerad 2009-02-05 20:11:33 i Allmänt

Snöat mycket!

Första lektionen spelade jag lite volleyboll  med eleverna - var en lugn lektion eftersom de inte var ombytta - ishallen efterårt. Sedan hade jag hemkunskap med min klass, och sen samhällskunskap med sexorna. Hade fem minuter på mig att byta om och fixa innan bussen gick till ishallen. Åkte dit med niorna. Kastade i mig lite sallad när jag väl var där sen spelade jag bandy med killarna. Kul kul!

Tillbaka till skolan och hade lektion i 5 minuter.

Hem och ut på stan och försöka hitta present till pappa. Hittade inget. Var sen på Capio. Tränade - ki box - med Malena, och Maria och Katti. Lite sliten nu efter all träning. ..

Packade och planerade inför morgondagen. Friluftsdag imorgon, hoppas jag har koll på läget och gjort allt och inte missat nåt!!!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-02-05 22:34:47

Alltså, jag blir helt trött av dina dagar enbart genom att läsa om dem... Hur orkar du?! Har du det alltid så på jobbet eller är det tillfälligt? Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-02-07 09:47:14

Nästa vecka blir förhoppningsvis lite lugnare... Och sen är det sportlov!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela