lindazvenzon

Fredag - kanelbulle

Publicerad 2009-01-02 21:48:23 i Allmänt

Börjar bli en vana att börja dagen med att gå ut och lägga på bilen... Cyklade sedan till Maxi och handlade. Efter frukosten körde jag och Johan först till P och hämta kläder och sen till Ö och hämta lite mer och sen ner till Åhus. Eller OS. Någon hade fått den dåraktiga idéen att ut och paddla kajak i sex minusgrader... Hämtade kajakerna vid stugan och bar ner till stranden och paddla sen ut. Kom inte så långt iväg eftersom min bara svängde åt vänster hahaha! Men det var soligt och fint och mycket trevligt! Efter nån timme gick vi tillbaka. Det hade inhandlats kanelbullar åt oss :-)

Körde tillbaka till stan senare, och jag och mamma gick och shoppade på stan. Och sen kom Johan igen. Jag var ganska slut efter paddling och shoppning...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela