lindazvenzon

Lördag - Åhus

Publicerad 2009-01-17 18:28:50 i Allmänt

Vaknade kvart över sju och kunde inte sova längre! Så knäckt man blir då. Kolla på en film och när vi ätit frukost så blev det en 29-minuters promenad. På eftermiddagen körde vi till Åhus. Vi tvättade bilen, eller nej, Johan tvättade bilen. Jag servade endast med varmvatten och när jag inte gjorde det läste jag tidningen. Och sen sprang vi en liten runda, fast min runda blev lite längre. Jag tog en extratur ner till stranden. Efter dusch och mat så körde vill tillbaka till stan och handlade och på kvällen åts det räkor med mera. Och lite mer tv-tittande... Mitt tv-tittande har ökat drastiskt senaste tiden - på helgerna iallafall. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela