lindazvenzon

Lördag - skridsko

Publicerad 2009-01-04 12:28:04 i Allmänt

Gick upp 10, tjugo över ringde Patrik och sa att vi skulle befinna oss vid Eko kl 11. Det blev bråttom att fixa kläder och  mat och varm chokladmjölk. Sedan körde jag, Johan, Patrik och Patriks pappa till Karlshamn, där vi träffade Kalle - kompis till pappan. Där snöade det massvis och var riktig vinter. Åkte sedan långfärdsskridsko på en sjö där. Jag hade Johans skridsko och stavar och det gick inte särskilt snabbt för mig, var ganska jobbigt med all snö och de fick vänta på mig ganska mycket. Men det var kul att prova på, härlig vinterdag och definitivt nåt att göra om. När vi stannat och fikat och de skulle sticka ut igen så stanna jag kvar och åkte på mina vanliga skridsko - gick lite bättre :-)

Var helt slut när vi kom hem, vila lite och duscha.

Sen bar det av till Harastorp. Med Johan. Alla var hemma och vi åt och spela spel och var ute och kolla på den snart färdiga och guldriga sänggaveln och lite sightseeing. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela