lindazvenzon

Måndag - fyra måndader kvar...

Publicerad 2009-01-26 19:40:06 i Allmänt

Ont i halsen, förkyld, ont i huvudet...

Är man uttråkad på jobbet när man har en lång diskussion om de instängda snäckorna som finns på bordet i ens arbetsrum? Vad de gör på helgen och vilka intressen de har? Men det var ganska kul...!

Hade engelska med sexorna förutom mina egna lektioner.

På eftermiddagen var den nya förvaltningschefen på besök -  och då skulle det ätas tårta igen! Det börjar bli lite tjatigt. Men jag satt där med mitt äpple och ett glas vatten. För övrigt hade jag svårt att hålla mig vaken under hans monolog.

Var hemma i två minuter då jag hann byta kläder och äta två skedar filmjölk. Cykla sen snabbt till Friskis och tränade med Malin och Maria. Skivstång/Kondition. Riktigt jobbigt, och kul. Som det ska va. Tydligen så tränar man i jeans nuförtiden och har ett vanligt glas med vatten istället för drickaflaska med sig. Hmm har jag missat något?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela