lindazvenzon

Måndag - utelåst

Publicerad 2009-01-19 20:47:50 i Allmänt

Har förlorat kontrollen över mitt hem! Så sjukt trött idag, fixar inte måndag morgnar. Är så trött så man känner sig sjuk. Men när man tagit sig halvsovandes till jobbet så har man inte så mycket att välja på när man väl är där. Sen är det full fart som gäller hela dagen. Möte med hälsocentrum och skolledning på rasten - går framåt med mitt hälsoinspirerande. Lunchpromenad med N. Det bjöds på tårta av fd rektorn, men jag satt fint och tittade på när de andra åt. Brinner för skriftliga omdömen till 100%. Känns så insprirerande. Var kvar länge på jobbet. Var bara hemma och vände och sen var jag och Maria ute och gick en lång runda. Hem och pratade med en av mina favoritmänniskor, såg Sverige vinna över Spanien och sen Idrottsgalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela