lindazvenzon

Onsdag - hejdå

Publicerad 2009-01-21 22:43:35 i Allmänt

Fick gå upp tidigare eftersom jag skulle ta bussen till Vinslöv idag. Gick hemifrån 6.35. Skönt att kunna halvsova på bussen istället för att köra. Och sen halvsov jag i bilen från Vinslöv till jobbet.

Lite vik-kaos på morgonen, annars flöt dagen på snabbt som vanligt. Sista lektionen innehöll balett, hiphop och disco. Mycket kul och underhållande! Det var visst kramdag idag - trevligt att få en kram när man kom till jobbet!

Jobbade till 16, sen var jag, kurator och fritidspedagog och spelade badminton. Jag är inte bra på det... Lattjade lite fotboll sen - kul! Bastade, duschade och fixade.

Jag åkte med Patrik mfl till Hässleholm och vi var ca 25 st från jobbet som åt på Cats. Sista måltiden med rektorn. Fick lite presenter, kramkalas och hejdå. Lite tråkigt. När jag ätit min fläskfilé och potatisgratäng var jag inte riktigt mätt så då högg jag in på Tobias nachostallrik. Efter det beställde vi in efterrätt - friterad nougat med vaniljglass och hallonsås. Kan man motstå det? Nej. Så det blev lite synderi idag. Men det får jag väl någon gång. Kan inte vara duktig jämt.

21.18 tog jag tåget till Kristianstad och var hemma lite innan 22. Lång dag. Men helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela