lindazvenzon

Söndag - invägning

Publicerad 2009-01-11 21:00:44 i Allmänt

Jag och Johan var ute och gick en lång runda, kollade hus och träffade Terese. Såg film och skidor.

På kvällen var det mätning och vägning hos Mia. Jag; Mia, Kattis, Malin, Malena och Jojjo påbörjar vårt projekt ikväll. I 8 veckor ska vi träna och äta bra och sedan väga och mäta igen för att se vad som hänt. Vi har olika mål och mitt mål är att bli bättre tränad och gå ner lite i vikt. För att lyckas med detta ska jag träna ca 6 pass i veckan och äta betydligt bättre än vad jag brukar. Inget godis och onyttigheter och bara bra mat. Är otroligt taggad att lyckas med detta och SKA lyckas!

Efteråt var jag och Johan på Maxi och jag handlade frukt och grönsaker för femhundra kronor! Nästan iallafall.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-12 10:54:53

Det ska bli kul att följa din "makeover"! Jag och Mange har ett vad; först ner 5 kg... det verkar som han vinner..!

Ha en bra vecka! Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-01-12 17:34:30

Haha ja då får vi önska varandra lycka till då!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela