lindazvenzon

Tisdag - kinkig

Publicerad 2009-01-06 17:00:36 i Allmänt

Sista dagen på jullovet. Vill inte börja jobba! Har inte gjort mycket av allt jag planerat att jag skulle göra detta jullov... Har knappt inte jobbat något alls, har varit hemma i Harastorp alldeles för lite osv. Men det har varit ett riktigt bra och skönt lov! Johan har bott hos mig, vi har tagit det väldigt lugnt och varit ute och gått mycket. Vi har paddlat kajak, åkt långfärdsskridsko och skidor. Det har spelats spel och jag har träffat kompisar. Det har firats jul och nyår - vilket har varit väldigt trevligt.

Kommer att bli väldigt tomt och ensamt utan Johan här nu...

Denna sista dag gick väldigt fort iallafall. Vi var hos Malin och Patrik, Johan klippte sig bland annat. Jag jobbade en del och tvättade osv. Och jag var visst lite kinkig också... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela