lindazvenzon

Torsdag - avbrytare/utbytare eller kanske avbytare???

Publicerad 2009-01-29 19:33:05 i Allmänt

Kunde inte bestämma mig på morgonen om jag skulle till jobbet eller inte, men plikttrogen som man är så körde jag dit ändå...

En helt ok dag trots sjukdom... Trampett med sjuorna och handboll med åttor och nior. Fick ett trevlig sms som pigga upp :-)

Sov när jag kom hem. Blev ingen träning idag heller, tråkigt. Vill bli frisk och träna! Fick lite måste-grejor gjorda iallafall.

Ska man heta A eller J för att få träffa en viss människa? Man är visst långt ner på prioriteringslistan nuförtiden. Lite tråkigt faktiskt.

Längtar till imorgon - fredag och Johan!!!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-30 08:21:18

Och idag är det fredag!!! Hoppas du får en mysig helg med Johan. Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-30 08:21:55

... och krya på dig också givetvis :-)

Postat av: Z

Publicerad 2009-01-31 09:53:56

Tack! Är det sjukligt hos er också??

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-31 23:11:50

Ja, nu gick det inte att hålla sig ifrån det längre. Oskar kräkte imorse och jag o Mange mår lite halvbra. Men det har jag försökt bota med godis ikväll, vilket istället fick motsatt effekt...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela