lindazvenzon

Torsdag - opa opa

Publicerad 2009-01-15 20:26:47 i Allmänt

Har sovit fantastiskt dåligt inatt. Känns som jag vaknat var femte minut, ena gången var jag jättevarm och nästa gång frös jag. Helt slut när klockan ringde. Har inte lärt mig hur lång tid det tar att köra från Örkelljunga till Vinslöv än, så jag blev så klart sen...

Har varit mycket handboll idag. Bokat tennis, skytte och spinning till kommande friluftsdag. "Trevlig" lunch.

På kvällen var jag och Malena och boxades. Tyvärr var det - ursäkta uttrycket - satkärringen som hade det idag igen. När jag kom ut till bilen hade jag fått böter - igen. Hur ska jag kunna betala när automaten inte fungerar? Börjar bli dyrt detta. Och så har de plockat ner julgranarna i rondellen. Och bilar försöker köra på mig. Ingen bra kväll alls detta!

Längtar till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela