lindazvenzon

Fredag - äntligen fick jag höra det!!!

Publicerad 2009-03-28 08:42:05 i Allmänt

Började dagen på jobbet med att vi satt och grät av skratt i arbetsrummet när en kollega gjorde bort sig något så kopiöst!!! Sen var man glad resten av dagen! Artisten var visst inte så snygg!

Men dagen övergick i huvudvärk när en liten sexa sköt mig hårt i huvudet med en fotboll på nära avstånd (inte med vilje!). Det gjorde mycket ont....

Såg Schindler´s list. Längesen.

Efter jobbet hjälpte jag mamma hämta en massa pärmar hos revisorn och sen var vi hos Lotta och fixa chokladhjul. Var på stan och jag köpte och bytte kläder. Johan kom och mötte oss och vi gick till Fenix och fikade, så där vid halv sju på kvällen...

Gick hem och lagade mat och såg Let´s Dance-finalen. Trött tröttare tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela