lindazvenzon

Lördag - slut på projekt

Publicerad 2009-03-08 16:50:17 i Allmänt

Visst är mitt hemmagjorda grattiskort fint?!




Var på spinnig med Malena, sjukt jobbigt! Hem och duscha och gjorde mig i ordning. Till Mia för att mäta och väga, det är nämligen slut på vårt åttaveckors-projekt idag!

Förändringar på 8 veckor:
Vikt: 2.1 kg
Midja: 3 cm
Höft: 7 cm
Arm: 1.5 cm
Lår: 2.5 cm
Rumpa: 6 cm

Blev lite besviken eftersom det inte hänt särskilt mycket senaste fyra veckorna, allt hände fyra första. Har inte varit så duktig med godis och mat sista men tycker ändå jag tränat på rättså bra. Kommer att fortsätta på egen hand nu och mäta om fyra veckor igen. Och då ska det ha hänt mer!!!

Jag, Johan och Malena körde till Jennie och Mange på 30- & 35årskalas vid 14.00. Öppet hus, mycket folk. God mat, mycket trevligt!!! Blev oerhört mätt!

Hem och vände ungefär, sedan skjutsade Johan mig, Malena och Malin till bowlingen, där även Mia, Katti och Jojjo var. Vi sex firade slutet på projektet och att vi varit så duktiga!

Bowlingen gick rätt bra. Patrik och Micke hämtade oss sen och skjutsade oss till Bar-b-ko. Åt och drack gott!
 
Gick till Harrys men det blev bara ett väldigt kort besök, gick till Taste istället. Drack goda drinkar. Kollade läget på Harrys igen men det var inte bättre nu. Gick hem vid 01.00. En kul och trevlig kväll men jag var väldigt trött och huvudvärk! Har verkligen varit en heldag idag!













Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-09 16:32:47

Men... det hade väl hänt jättemycket! Starkt jobbat. Jag skulle ha behövt vara med...

Det var många som var imponerade av ditt fina kort. Även jag! Ser ut som ni hade en toppenkväll, men jag måste bara undra om det inte är lite opraktiskt att bowla i kjol..? :-) Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-03-09 19:15:55

Det går tyvärr inte bättre att bowla i någon annan klädsel...!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-09 20:50:56

Nej men då är det ju bra att ha nåt att skylla på..! ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela