lindazvenzon

Lördag - träning & fest

Publicerad 2009-03-29 11:13:02 i Allmänt

Kvart över sju blev man väckt...
Jobbade och fixade lite. Mellan 12-14.30 var jag, Malena, Mia och Kattis på kanonpass på Friskis. Gympa-ki box-spinning-core-gympa. Roligt, lite jobbigt men inte överdrivet. Åt hur mycket som helst när jag kom hem sen.

På kvällen var det 30-årsfest hos Johanna. Väldigt trevligt. Kul att träffa folk man inte sett på länge. Åt smörgåstårta. Jag var lekledare! Gick till Class men efter stått i kö väldigt länge utan att komma nån vart så gav jag upp och gick hem istället. Funkar lika bra det... Var ju tvungen att hämta tvätten då vid 01, men den var inte klar.... Hade någon glömt trycka på en knapp???

Zeke-promenad



Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-29 15:04:52

Jag tycker Zeke blir mer och mer lik sin föregångare..? Ser mysigt ut.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela