lindazvenzon

Onsdag - hälsa

Publicerad 2009-03-12 19:44:44 i Allmänt

Fick lite sovmorgon, skönt. Körde till Hässleholm, vägen var avstängd där jag tänkt köra, så jag fick köra omvägar och blev sen. Kortet fungerade inte så jag kunde inte lägga på bilen. Vilket självklart ledde till parkeringsböter. Suprise! Det var ju länge sen sist så varför inte... Var hela dagen på Norra station på föreläsningar om kost, humor, sömn och stress. Mycket bra! En bra dag.

Skippade sista passet - yoga - eftersom jag var tvungen att köra tillbaka till jobbet - två utvecklingssamtal. Stack därifrån halv sex och körde till Örkelljunga, till Johan. Blev uppassad med mat. Var ute och gick en snabb runda för att ta ut pengar, det var svinkallt ute. Kollade blodspår efter mördaren och den mördades lägenhet osv. (Grannen blev mördad förra veckan. Sånt som händer.) Gick hem och badade, mycket skönare än att vara ute i minusgrader!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-12 21:38:22

Usch, det låter inte alls kul! Med den mördade alltså. Hemskt ju. Vill dock höra mer om detta på måndag!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-03-12 21:39:35

Det var alltså jag som skrev kommentaren ovan. Om du inte kunde gissa det ;).

Postat av: z

Publicerad 2009-03-12 22:16:19

Hahah nej jag fattade direkt vem det var...!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela