lindazvenzon

Tisdag - ännu sjukare

Publicerad 2009-03-31 19:19:37 i Allmänt

Gick till jobbet idag också, trots att jag knappt sovit inatt och mådde dåligt. Överlevde idag också, tur jag har min duktiga praoelev som hjälper mig!

Hem direkt efter sista lektionen och sov. Tog mig sedan till apoteket för att köpa lite preparat (inget för mig i vanliga fall) men det visade sig att jag är allergisk mot det mesta??? Tyckte så synd om mig själv att jag köpte en massa godis!

Det går omkring en mystisk norrlänning och pratar högt för sig själv på min gata...

Kvällen tillbringades i soffan. Mådde ännu sämre ikväll. Har så ont och kan knappt prata och allt är dåligt! Det är så otroligt synd om mig!!!

Bokade biljetter till en grej iallafall så man har något att se fram emot!


För att överleva kvällen :-)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-03-31 19:35:35

Det är synd om dig :). Krya på dig, hoppas det inte blir långvarigt! Kram

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-03-31 19:37:22

Det ÄR synd om dig! Har verkligen haft otur med förkylningar! Krya på dig och hoppas det går över fort! Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-31 21:49:14

Stackars dig. Men den där Se o Hör kommer att göra susen! ;-) Då ses vi kanske inte imorgon..? Krya på dig. Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-03-31 21:59:28

Tack!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela