lindazvenzon

Tisdag - bowling

Publicerad 2009-03-24 22:40:24 i Allmänt

Blev smått chockad och irriterad när man vaknar till snöoväder! Inte tycka om.

Efter jobbet, och ett utvecklingssamtal, så var jag och kuratorn ute och sprang på slingan. Jag kom på den goda idén att köra lite intervallträning. Den tyckte jag inte var så god när vi väl kommit igång. Sprang totalt i 40 minuter. Sjukt jobbigt. Blodsmak, spykänslor med mera. Satt och skakade i bilen hem sedan. Men det är väl nyttigt har jag hört - att träna alltså.

Körde till Harastorp, Zeke blir så glad när jag kommer! Han hade inte varit ute idag så jag tog en tur med honom.

På kvällen var jag och bowlade i Hässleholm med mitt fd tonårsgäng. Gick ganska bra tills vi började tramsa och det bara blev streck istället för strikar. Sedan hem till Anna och Mårten i Vinslöv och fikade. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela