lindazvenzon

Torsdag - friends

Publicerad 2009-03-05 21:45:11 i Allmänt

Gick runt med över 12 000 kronor i min väska idag... Funderade ett tag på att köpa mig en Thailandsresa men tog mitt förnuft tillfånga och överlämnade pengarna till "klasspappan" istället. Insamlade kakpengar från klassen...

Ett utvecklingssamtal, sen hem och ut på stan direkt och letade upp mamma. Lyckades med det.  Köpte mig en fin jacka! Och present osv. Var och gjorde en synundersökning. Inget fel på mina ögon som kräver glasögon eller liknande. Men jag ser ju bara med ett öga i taget och har ingen samsyn vilket gör att det blir lite jobbigt det där med att se och bedöma avstånd med mera. Men det var ingen nyhet och det kan man inte göra något åt ändå.

Var på box med Malena. Jobb med mera.

Fem timmars övertid denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela