lindazvenzon

Fredag - Göteborg

Publicerad 2009-09-27 10:33:49 i Allmänt

Historia = redovisningar och kakfrosseri.
Idrott x 2
Fick en utskällning av kollega idag och en diss för min klädstil av en annan kollega. Bra dag :-)

Halv två kom vi till slut iväg, vi som skulle till Göteborg. Det var jag och mina kära kolleger Karina, Birgitta, Sara, Marie och Katarina. Vi hade väldigt kul i bilen upp, gick snabbt. Stannade på Eurostop i Halmstad på vägen upp och fikade. När vi checkat in på hotellet begav vi oss ut på stan för att shoppa lite. Blev inte så mycket, men köpte en klänning iaf.

Letade upp en restaurang som vi åt på. Satt först ute men flyttade in sen. Mysigt ställe, god mat (tre-rätters) och vi hade mycket trevligt!

Var ganska trötta och gick till hotellet sen.

Jag, Marie och Katarina låg och pratade länge innan vi somnade... Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela