lindazvenzon

Fredag - medlem?

Publicerad 2009-09-19 08:19:21 i Allmänt

Promenad och lite föreläsning innan jobbet.

Efter jobbet var jag på Högskolebiblioteket och hämtade böcker, handlade och hämtade min kamera som skulle vara lagad. Det var en praoelev som lämnade den till mig och sa inget om vad som varit fel på den. När jag kollade på pappret stod det ju att den inte var lagad, de hade inte hittat felet. När jag ifrågasatte det så de att det troligtvis var fel på batteriet. Så jag fick gå in i affären och tillslut lyckades de hitta ett batteri som passade i min kamera. Och då funkade kameran igen som tur var!

Kom hem samtidigt som Johan och då körde vi ut till Näsbyfältet och tog en lång promenad i det vackra vädret. Skönt!

Lagade god mat, vin, godis, tv och gjorde färdigt vår fotobok från Italien. Myskväll helt enkelt :-)


Saknar Italien litegrann...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela