lindazvenzon

Lördag - bokfestival

Publicerad 2009-09-05 23:22:41 i Allmänt

Vaknade kvart i sju... Var ute och promenerade, lyssnade/såg en och en halv föreläsning, och fixade inför dagen.

Från 10.00 till 15.00 stod jag, mamma och Zeke och sålde våra böcker på en av stadens gator. (Zeke hade en bok bara, men han lyckades inte ens sälja den. Boken heter Rosenhäcken och är alltså fortfarande till salu.) Vi hade massvis med böcker som vi behövde bli av med. Vi sålde en del men hade en hel del kvar när vi var klara. Detta kan bero på att det regnade 90% av tiden vi stod där och fick ha presenning över böckerna och det var ganska folktomt i stan. Känns lite hårt i själen att sälja sina böcker men men...

Packade ihop oss och fick lite hjälp av Johan och sen hem till mig och åt lite.

På kvällen var jag och Johan på bio och såg "Sommaren med Göran". Väldigt rolig måste jag säga, skrattade mycket!


Bokförsäljning i regn


Zeke var lagom road


Bokförsäljning i solsken (ganska sällsynt)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela