lindazvenzon

Lördag - det empiriska träsket

Publicerad 2009-09-20 09:01:58 i Allmänt

Upp tidigt, tidigt. Promenad, föreläsning (forskningsprocessen) och fixande.

Halv 10 kom mamma och hämtade mig och vi körde till Hälsa & Helhet. Idag fick mamma sin födelsedagspresent som innebar entré till SPA och en behandling, body scrub, och sen en lunch på stan. Skönt och avkopplande med varma bad, jacuzzi, bastu och relaxa. Min behandling var tyvärr inte så bra men mammas verkade bättre vilket ju var tur. Blev lite lätt besviken.

Åt lunch plus efterrätt på Darins och sen köpte jag nya vantar :-)

Hela eftermiddagen lyssnade jag på föreläsningar (kvinnorhistoria), vilket är mitt nya liv känns det som.

Sen tog jag och Johan en cykeltur till Hammarslund och kollade in husbygget, var vid Ekenabben och sen cyklade vi och kollade på tivolit på Vilan och bygget av Naturum. Det tar ganska lång tid att cykla med en viss person, jag kan knappt hålla balansen på min cykel så sakta det går :-) Nästa gång så får jag gå och Johan cykla, blir kanske ungefär samma hastighet då!!!

När vi cyklat färdigt lagade vi god mat, såg Här är ditt liv och efter det Kenny begins som var en sjukt dålig film. Såg inte ens färdigt den.

(Björn Gustavsson)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela